21 februari 2011

Elise hjärta Mormor


Elise hjärta Mormor

Mina absolut 2 favoriter här i världen. Dom jag älskar allra mest!

Har varit lite dålig på att uppdatera men har blivit en hel del mys dagar med mitt hjärta! Vi har fastnat i en liten bubbla så att säga, Då vi nästan suttit ihop med varandra, bokstavligen hiihii
Såå vad har hänt, vi har umgått med andra moster i några dagar nu, Moster Agnetha. Jag älskar verkligen min familj och är såååå glad att dom finns här för oss! Dom betyder allt för mig, och det är dom jag har fokus på just nu också! Har nog blivit att jag lagt mina vänner åt sidan ett tag då man känner att med familjen finns ingen press, ingen som blir sur om man inte svarar, ingen som ligger på och skriver hela tiden, dom förstår liksom om man inte har tid! Jag har fått säga åt en av mina vänner att lägga ner att höra av sig dagligen då jag kände att det vart för mycket, känns elakt men samtidigt var det något jag behövde göra för att inte bara ta bort helt och hållet, jag har Elise nu och inte allt för mycket tid för nått annat, det är liksom hon och jag! Kan inte sitta och prata i telefonen i flera timmar m.m.. och får jag tid över så vill jag ha den tiden för mig, kanske prata i telefonen eller sitta här vid datorn skriva blogg, eller städa här hemma, åka iväg och umgås med familjen.!!!

Vi var på återbesök hos barnmottagningen i fredags och nu fick vi svar på att det ÄR hormonprickar min lilla flicka har, vi skulle även sluta med mjölk, alltså jag ska sluta dricka eller äta allt som har med mjölk att göra i 2 veckors tid sen får vi se om prickarna försvinner eller ej, kändes såååå skönt när läkaren bara hann kliva in rummet och se henne och bara DET DÄR ÄR HORMONPRICKAR.... Äntligen någon som vet, någon som kom med bra tips, NU känner jag att nu börjar allt gå åt rätt håll, vad kan gå fel nu liksom! och det bästa av allt hon är ÄNTLIGEN över sin födelsevikt. Så himla underbart!

Så nu ska jag även äta medans hon sover! har ju tendens annars att alltid lyckas äta när hon ska äta haha =)

PUSS på er :)

Inga kommentarer: