23 februari 2011

Ojojoj... såå nära.

till ett underbart skratt tror jag allt, jag bara hoppas det kommer snart. =) satt och lekte med Elise nu ikväll och så kom det två underbara leenden som var så nära till skratt jag bara vet att snart kommer skrattet och gissa om jag längtar... både ögon och mun gjorde världens smile till mig ... Jag är såååå lycklig, såå glad att JAG får vara med på alla första grejerna hon gör.!

En mamma i mamma gruppen fick mig att tänka lite granna på det här med pappan i bilden, för hon har det samma som jag, han bryr sig inte, visar inget intresse alls om man säger så.. så sa hon det till mig om jag dör så är det ju inte mina föräldrar som får henne utan det är ju HAN, han som inte ens visat något intresse, han som inte vet nått om henne.. Han som kanske inte ens kommer visa nått intresse. Hemsk tanke absolut! Men ibland får man tänka en tänk om...Man borde kunna skriva på nånstans att hon inte ska till han OM han nu inte visar intresse och faktiskt vill vara pappa till henne ( det jag mest hoppas på).!! Om detta nu skulle hända mig och han inte alls visat nått intresse eller hans föräldrar hennes farmor och farfar... ska hon hamna där då? Hos en familj som aldrig brytt sig om henne? Istället för hos min familj som älskar henne mer än allt!?!?! Nej nu har jag fått ur mig lite om det, HEMSK tanke jag vet men man måste få ur sig lite ibland, sånt här tänker man på ibland!

Hon är MIN MIN MIN MIN!!!

1 kommentar:

Hanna sa...

Tack gumman! Ja, nu är det ordnat.. Hoppas det stannar så:)

Hur är det med er? Jag är ledsen att jag inte kommit och hälsat på ännu, men det har varit mycket! Men det ska bli av, måste ju få se det lilla underverket LIVE snart;)

Ha det så bra pinglan! puss!!