30 januari 2011

Födelsedagsfika idag.


Min prinsessa är födelsedags fin idag =)

Jajamensan det som står på schemat för oss här hemma idag.. var meningen att mina änglar skulle varit kvar här inatt men runt 3 tiden inatt så spydde Robin och jag vill inte riskera att min prinsessa ska bli sjuk så då fick dom åka hem, som tur var spydde han bara då och vi alla tror nog att det bara var lite mycket godisätande helt enkelt, så kan det ju gå!!

Så nu har vi duschat idag och bara tagit det lugnt på morgon, alla gästerna kommer komma på eftermiddagen! Så blir väl fullt hus ikväll och förhoppningsvis är lill-tjejen vaken då så hon sover inatt! haha Mamma håller verkligen tummarna för nu 2 nätter i rad har hon varit vaken typ mellan 2-6 på natten, så nu får vi hoppas på att hon sover inatt då vi även ska till barnakuten imorgon på återbesök!

ååhh imorgon blir jag 25 år! GAMMAL tant! haha Shit vart har tiden tagit vägen men om jag ser tillbaka så är jag sjukt nöjd med livet ändå, Jag är mamma, jag har ett jobb, jag har en lägenhet! och jag har världens bästa familj! Kan nog inte begära så mycket mer! I love my life! helt klart!

Inga kommentarer: