16 november 2008

Helgen som varit...

Fredagen vart mys här ute på landet med Linda :D Vi glodde på film och käka chips och dipp :D Vi somna väl 20 i 7 på morgonen eller okey linda gjorde det jag däcka tidigare haha :D Men som vanligt när man ska ta det lugnt ska alla ringa och fråga om man ska ut... ska stänga av mobilen nästa gång haha :D Sen igår då vart jag och linda sugna på att göra nått eftersom vi inte gjorde nått på fredagen :D Så vi drog hem till lindas pappa och drack vin och skratta ihjäl oss så himla rolig han är alltså :D haha Man går aldrig därifrån utan att ha ont i magen alltså för att man skrattat så mycket :D haha Sen drog vi förbi Etna och träffa på Marko och Nicklas.. Hur kul somhelst och se dig vännen, Evigheters sen ju och Grattis :D Pappa i april.. :D Glad för din skull :D Sen ner på stan och så tänkte vi gå på bmb men det var sån jävla kö så vi palla inte och stå.. vi kom då ner på stan 20 över 12 så det kändes inte värt och köa så länge.. så vi drog till vårat kära konrad :D Hemma stadda där lr vad liksom haha :D Nej men kul hade vi och fulla blev vi... haha på väg hem lr när vi ringde lite folk och så upptäckte jag linda till slut LIGGANDES på gatan haha jag bara skratta och tog kort när hon satt på gatan... snacka om dyng och inte orka stå haha :D Sjukt sjukt :D Sen kom Daniel och hämta oss och vi drog hem dit och sov.. :D Vakna upp idag och sen så skjuta daniel hem mig till landet och där kom en glad överraskning mamma hade gjort pannkaka :D mumma så gott det var.. sen bestämde jag och mamma att vi kanske skulle gå på bio sen någon gång :D Ska kika på mamma mia :D Ska bli kul och göra nått sånt själv med mamma :D

nej snart dags för One tree hill och Gossip girl... XoXO sockisgirl som jag och linda säger haha ;D

Inga kommentarer: