27 november 2008

Lunch, fika, bio och Konrad :)

Igår började dagen med en 3 timmar lång ekonomi lektion.. kul jul säger man bara :D haha efter det vart det och luncha med diana, snacka massa skit och så :D Sen drog jag och klippte mig :D och sen drog vi hem till diana och umgick lite där och fördrev tiden liksom.. Efter det var det ner på stan igen fika på stugan, planera lite smått för nyår.. :)

Sen var det dags för madagaskar 2 :D 9 pers var vi i hela biosalongen och bara typ jag och Diana som garva.. våran humor lätt haha :D Efter bion vart vi sugna på lite öl så in på toa på SF och sminka oss och sen drog till konrad och drack öl och hade kul, efterfest som vanligt vart det sen, kom väl hem till Diana vid 5 halv 6 imorse haha :D Så idag var man helt slut.

Imorrn ska jag hem till bror min Daniel och äta hans SUPER GODA potatisgratäng.. Älskar verkligen den.. har aldrig smakat någon godare.. nu vart jag hungrig haha :D Fredag natt / lördag morgon drar en del av familjen ner till Ullared, ska bli kul och komma iväg och bara umgås hela familjen :D
Nej dags och glo på film, har precis gjort färdigt läxorna :D

Puss och kram skumbanan eller nått :D

Inga kommentarer: