19 november 2008

Huvudstaden, tankar och känslor...

Ja nu sitter man här i huvudestaden El stockholmo ;) Gluttat lite tv och så.. Gick upp vid 10 idag för att vi ändå lägger oss så tidigt så man kan bli trött någon gång :) plus att jag vill inte vända på dygnet igen nu när jag väl fått tillbaka det :) Idag är det jättefint väder här i stockholm :)Solen lyser så idag är man på bättre humör iaf :) eller bra humör är man väl på hela tiden men ja piggare kanske man ska säga då :) Är 2:a dagen jag är här eller hur man nu ska se det men ja, och jag saknar mina 2 bästa Linda och Malin <3 Men får ju snacka med dom över msn iaf <3

Jag tänker på er 2 dagligen nästan hela tiden ska ni veta.. Älskar er och tänker på er och vill att allt ska vara bra för er. Att ni mår bra är det viktigaste för mig <3
På måndag är det dags för att börja plugga, känns verkligen kul faktiskt... Detta är jag redo :D Ska bli himla kul och se hur och vilka ens klasskamrater är, hoppas det blir nå roligt gäng iaf och inga torrbollar ;) haha....

Men på lördag blir det hel dag med Malin, först komma hem från sthlm, sen åka ut till Hälla, kolla klänning och klacka om skor, sen käka nått kanske... fixa sig för att sen åka hem till Hanna och ha födelsedagsförfest för Hanna gumsan <3, och SEN äntligen ner till SATC-festen på Pluto :D Så himla kul ska det bli alltså... :D Längtar ihjäl mig, plus att det ska bli roligt och träffa alla tjejer igen, var så himla längesen nu.. :)
Nej, nu dag för att glo lite tv och vänta på att Linda ska vakna och slå iväg en signal... Saknar er och älskar er. Pussas
p.s Diana min älskling Jag Saknar Dig <3

Inga kommentarer: