10 november 2008

Snart dags för SATC festen :)

Yeah, mindre än 2 veckor kvar nu :) Ska bli så himla kul, funderar på om man kanske ska köra med lockigt hår då också.. Gör sig extra extra fin liksom ;) Helgen har spenderats med Linda älsklings gumman, Hur kul somhelst har vi haft det.. Alltid lika roligt med dig gums <3 Så idag ska man iväg till Af klockan 13.00.. ska på nå info möte och sitta där i 3 timmar.. fy fan säger jag bara.. usch, man vill ju verkligen inte gå men om man inte gå då får man ju inga pengar så det är ju bara att sitta där haha :S Inge val alls... Efter det blir det hem till syrran igen och bara umgås för resten av veckan blir det barnvakt till sötisen robin :D Fan såg massa bilde på facebook från Halmstad i somras, längtar ihjäl mig tillbaka dit... fan vad härligt alltså, supa, bada, grilla.. kan inte bli bättre, fan nästa sommar ska jag boka mig där nere fan, lätt alltså haha ;) Me love Halmstad <3 Och självklart saknar jag alla underbara människor där nere. Men nästa sommar ses vi där igen plus att då ska fan jag dra med mig Linda min älskling, hon ska äntligen få skåda det underbara Halmstad på sommaren ;) We love love love... Me love haha... nä, dags och slänga sig i duschen nu då :S Vill verkligen inte.. men ja, man måste ju dra iväg :s See ya soon <3

Inga kommentarer: