1 november 2008

Halloween och myspys återigen :)

Någon nisse jag mötte i kön in till konrad haha Skit rolig :D
Han vart förälskade i Marre ;) haha Playboybunny :P

Igår börja kvällen med att jag fixa mig hemma hos malin och drog i väg med bussen för att möta Diana på stan för att vi sen skulle vidare hem till Nanie där hon och Annica annordnat en halloweenförfest :) Annica frågade oss också om vi kunde köpa med citroner till bålen, javisst sa vi men när vi väl kom till hammarby så var affären helt svart haha :D Så nej inga citroner vart det inte :) En hel del prat och snacka och sjunga lite singstar vart det :D En låt sjöng jag iaf :D Sen kom även söt dit :D jag lycklig så få ;) Sen vart det ner till stan och ställa sig i den jävla kön till konrad... ca 50 min fick vi stå i kön, jag och marre.. tack för den liksom.. SUCK. Hatar och stå i kö. Men detta är nog fixat snart så man slipper det. Kul jul iaf, vi kom in till slut och då var typ ALLA borta.. jätte kul, hitta på Annica men sen försvann hon igen, var bara jag och marre precis som i kön.. :D Kul hade vi och full vart man, halv 2 gick jag ut från krogen och ringde söt :) Drog hem till honom och träffa även jeanette på bussen.. Kommer ju knappt ihåg vad vi prata om haha förutom att dom skulle äta kyckling,ris och beasås *mumma* sen kom jag hem till söt och tvärdäcka i hans soffa.. schysst som man är :D Men fick ju mysa hela morgonen så jag är nöjd :D Sen kom mamma och hämta mig vid 14.00 och vi åkte och hämta grejer hos malin och sen åkte vi till pizzerian TOSCANA som har lätt den godaste pizzan i hela sverige :D Helt underbart att dom öppnat igen :D Im in love haha :D Rekomenderas starkt att äta där :D Nu är man ute på landet och tänkte dra igång en film uppe hos mig snart.. sen sova. ska bli skönt och sova i min säng igen :D Imorrn bär det av till Malin igen, barnvakt denna vecka med :D Så roligt och vara med dom änglarna.. alla ord alltså.. haha peppe och puff inte piff och puff.. papaprika.. inte paprika :D Så söta :D Nej dags och äta upp dom 2 sista bitarna av pizzan och lita pizzasallad.. mums :D

Peace out and alots of kisses to you ;)

Inga kommentarer: