5 november 2008

Onsdags morgon..

Godmorgon gott folk :) Vem som nu är vaken vid denna tid och läser min blogg ;) Ingen kommenterar ju så men vet inte vilka som läser :S hehe men men ;) Ingen pik alls :P haha, Igår var Lukas till tandläkaren, jag följde med och höll reda på lille robin, jätte duktig va han lr ja båda :) Sen lämna Malin av mig vid söt, och jag gick upp dit och sov så skönt :) Massa mys :) Åkte hem runt 6 tiden och bussarna gick ju så knas då så jag var inte hemma förrän vid 7, kom på då att man inte käkat nått på hela dan, sjukt att man kan glömma bort och inte komma ihåg att man inte ätit lr ja att man kanske är hungrig haha :D Jaja, köpte pizza och åkte hem till malin, käka och sen kolla massa tv, massa bra program var det ju igår :) Älskar tisdagskvällar ;) Och ikväll är det ju Greys Anatomy :D Me like alot :D

Nej nu ska jag försöka vakna upp ur dimman vilket jag inte tror kommer gå, är helt sluuuut :D tur att robin är så lugn av sig, enda gången man märker nått är när han vill byta film hehe :D Puss och kram och en massa extra pussar till dig :)

Inga kommentarer: