24 november 2008

Skolan idag....

Idag börja jag plugga, ska bli examinerad säljare :) Flashigt det där lät va :P haha
Jätterolig grupp har jag hamnat i, alla pratar och kan skratta och ha sig :) jätteroligt tycker jag :D Skönt att nått går bra här i livet iaf :D Lite glädje efter allt skit :s

Förstår bara inte hur vissa människor är funtade.. Är man vänner och man har gjort ett misstag, ett fel och vännen kommer på en brukar man inte försöka fixa sitt fel sitt misstag.. fast ja vaddå tycker man inte att man gjort nå fel då är det fan fel i huvudet på den personen... trodde man inte flörtat med andra människor ragg typ... men ja jag kan ha fel tydligen får man göra sånt... Fan stå för det du gjort och be om ursäkt liksom... Jag är inte dum i huvudet, jag har läst allt och sen vaddå blåneka... MEN HALLÅÅÅÅÅÅ jag såg ju för fan ALLT.... hmm åka dit och spela tv spel in my ass.... Men tur att man fått reda på nu vad vänskapen betyder för dig, trodde du sagt att jag var ditt allt, din bästa vän... FAN VAR ÄRLIG DÅ.... men att försvinna och inte höra av sig det förstör bara mer.. känns som för varje dag som går blir det bara mer och mer försent att ens försöka rädda detta, jag vet inte ens om jag vill rädda denna vänskap heller, inte efter ditt agerande...

Onsdag slutar jag 12 och då blir det lunch med Diana gumman min <3 Alldeles förlängesen nu, skärpning för det måste jag säga... Usch usch... Och på lördagmorgon åker liten del av familjen ner till Ullared och shoppar lite julklappar :D Ska bli kul som satan :)

Nej dags och skriva sitt brev kanske eller nja kan ta det nog imorrn istället :D haha Ja over and out from the pluggis haha :D

1 kommentar:

Bitchen sa...

De kommer bli skärpning nu när du pluggar i stan :D då kan vi ses när vi vill <3