11 november 2008

Linda Den bästa av dom bästa <3


Till min älskling gumma <3
I promise you
I'm always there
When your heart is filled with sorrow
And despair
I'll carry you
When you need a friend
You'll find my footprints in the sand <3



Det är nått jag alltid kommer och lova dig gumma, Finns här för dig i vått och torrt, utan dig skulle jag inte klara mig här i livet. Du är världens bästa vän. Du är den som kan få mig och lugna ner mig, tänker som mig och du säger vad du tycker och tänker. Samma humor samma allt. Precis som du brukar säga till mig, fan hade du varit kille hade jag satt på dig på en gång ;) haha You and med forever darling


Finns bara en anledning till att jag gillade ÖoB Det var för att där fann jag dig <3>
Du och jag och våran bockwurst ;)
Me love you long time <3
Kärlek vid första ögonkastet :D

Inga kommentarer: