6 november 2008

Torsdag.

Idag vakna man upp klockan 7, och då ville robin ha frukost på en gång. Han var hungrig hehe :D Sötisen där, sen efter frukosten var avklarad la vi oss i soffan med täcke och kudde och robin kolla film och jag somna om så gott haha :) Sen väckte skitungen mig då ville han kolla på ny film haha så det var bara och köra igång en till ny :D Somna om lite till sen vakna man upp och drog på sig kläder och klädde på Robin och sen tog vi en promenad till affären :D Robin var jätte duktigt hela vägen, när vi kom hem käka vi lunch, (pirog och cola) och sen käka vi lite chips, glodde lite tv och glodde lite youtube.. robin nyaste grej och göra :D Lilla kycklingen haha :D Malin och dom kom hem runt 3 tiden, vart och snacka lite där, sen åkte malin iväg så hon får vara lite ensam, fan mycket och tänka på för henne nu, kan vara skönt och komma iväg själv och bara slappna av... Nej nu ska jag lägga skit ungarna sen slå iväg en signal till söt :) Imorrn är det begravning för Emmes mamma R.I.P :( Sen efter det ska jag få umgås med min Linda, hur längesen somhelst känns det som, Saknat min älsklings gumma :D Me love. Puss och kram men allra mest till dig ;)

Inga kommentarer: