31 oktober 2008

Mys, Öl och fredag idag :)

Idag vakna jag 7.00 som typ alla andra dagar denna vecka :) Nu börjar man bli ganska van :D hehe Möte hade jag klockan 8.30 med Sten på folkuniversitetet här i västerås. Vi prata och snacka, mötet skulle ta en halvtimme tog en timme, Jättekul hade vi :) Han sa att jag fick börja på den utbildningen, så den 24 nov börjar jag plugga igen :) Ska bli väldigt roligt. Skit kul att man kom med på en gång, dom tar ju endast ut 28 st.. Han sa ja på en gång :D Efter det vart det en lite frukost på donken toast och sen varm choklad, var ju tvungen att värma mig lite, sen in på Af och hämta papper som jag råka glömt någonstans haha lyckat av mig, nja :D Sen vart det hem till min sötis och mysa hela dagen sen vart det ner på stan och köpa öl för kvällens bravader.. Ikväll blir det förfest och konrad :) Ska bli kul och röjja lite granna ikväll, ut och shaka loss :D I like it. Nu har jag precis käkat mat hos syrran, man vart tvärmätt :D hehe så dega lite nu sen börja fixa sig lite... :)

Party tonight. plus en massa puss till den söta ;)

Inga kommentarer: