11 februari 2009

Fråga och svar, listan är lång...

Förra inlägget är menat till vissa personer man blir förbannad på helt enkelt. Tycker man liksom kan betee sig helt enkelt. Varför ens bry sig? Höra av sig.? Fick mig och börja tänka verkligen. Du sa att vi inte kunde höras med pga dina känslor det vart för jobbigt, men sanning kanske ligger i lite mer att du kanske inte fick höra av dig nå mer. Vänner är allt jag vill för du var en underbar bra vän. och du lovade mig att du aldrig skulle försvinna men vad gör du när det kom en ny människa in i ditt liv. Sen hör du av dig bara lite smått så man ska bli sur, det minsta man kan göra är väl att fråga hur det är. Blir trött och irreterad, Ska du höra av dig hör av dig ordentligt annars kan det fan vara. Ska du vara dum i huvudet låt mig vara då. Jag har det bra nu, Jag är lycklig nu, Jag mår bra nu. Trivs med allt.

Vissa undrar vem den bästa Mattias är och det är en kille som gör mig glad nu. Som får mig och le varje dag. Som tänker som mig och är som mig. Den bästa helt enkelt.
Vill ni veta mer får ni fråga mig ;)


Idag var en bra dag vill jag lova, jag gjorde min redovisning för klassen, Den handlade såklart om Konrad :D Kul att alla gilla den iaf :D Fick ju dom och bli intresserade :D :D Fick tillbaka min andra tentamen.. VG :D Skönt trodde knappt jag skulle få G :D Så jag är glad och lycklig. 2 dagar kvar nu på kursen och det känns lite ledsamt men men... Imorrn samtal och får man reda på hur bra det har gått :D Sen lunch med hela klassen. På fredag diplom :D Finally :D Sen säga hejdå till Sten
:( Bästa bästa sten :)

Nej ska väl kanske ta och slänga i mig nå mat.... Kisses <3

Inga kommentarer: