19 februari 2009

Söderhamn here we come....

Jag säger då det.. Jag och Emme är fan galna i huvudet.. Jag, Diana, Emme och Annica var ute på krogen igår inte allt för mycket folk men en hel del.. Vi hade iaf kul :) Diana och Annica drog hem så jag och Emme stanna kvar.. .Drog iväg på efterfest med några polare.. så helt plötsligt fick vi alla för oss att vi skulle åka till SÖDERHAMN som ligger ca 25 mil bort härifrån för att hälsa på en kille hahaha Så vi åkte. klockan 3 på natten hahaha och kom fram klockan 6 sen somna vi och åkte hem halv 11 :D Sjukt rolig resa men ja.. Fan man lever bara en gång så man får ju göra sånt här ibland haha sen snacka jag med Linda imorse hon ringde när vi var på väg hem.. Så fråga hon jaha ni har inte kommit hem från efterfesten jag bara nej det är väl sisådär 2timmar kvar innan vi är framme i västerås då uttryckte sig Linda så fint VAAAAAAAAA? hahha :D

Det var en rolig resa, Idag har jag lunchat med blomman och Diana och Doris och även Isabell kom och hälsa :D Sen gick vi allihopa runt på stan och härja och efter det gick vi och fika med Thomas och Andrea..

Mattias, Du är en underbar person. Och gillar starkt att du kommit in i mitt liv, Du gör min vardag lite lättare :) Att vakna upp och tänka på dig är det bästa man kan göra. Att få höra din röst förgyllar min dag. Att få ett sms från dig ger mig ett sånt där töntigt smile man brukar får när man gillar någon sådär, lite sådär på det där sätter liksom haha :) Du är helt enkelt bäst och jag gillar dig för att du är den du är <3

Inga kommentarer: