14 februari 2009

Suck för isen :S :S


ramla på nå jävla vis igår och mitti fallet så hoppa mitt knä ur led, fast det hoppa tillbaka innan jag hamna i backen.. eftersom allt det hände så tänkte jag aldrig på att ta emot mig så jag slog i ansiktet, :S
Inte glad alls, mitt knä är svullet... mina händer gör ont och mitt ansikte för ont.. men är glad för att det inte syns nått i ansiktet iaf... Tur att nått gick bra iaf...

Igår fick jag mitt diplom så nu är jag en examinerad säljare.. Det ni ;)
Fest igår, allt var jättetrevligt förutom den lilla stunden när mitt fall inträffa.
Ikväll ska det firas för Jessica 25år :) Ska bli så himla kul att träffa det gänget igen.
Var så himla längesen nu. Så det ser jag fram emot :)

Och idag är det alla hjärtans dag och har käkat lite lunch med Lindah min darling.
Vart så underbart glad när jag såg henne på konrad igår, var ju typ 2 veckor sen vi sågs sist och så länge brukar vi inte vara ifrån varandra :)

Puss och kram till er alla speciellt till den bästa Mattias <3

1 kommentar:

Anonym sa...

jag säger juh det, is är den värsta skiten nånsin! hoppas den smälter snart så man kan va ute och festa i lugn och ro! puss puss puss