5 februari 2009

Utmanad :D

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? Jajamensan det är jag :D
2. Är du lycklig? Ja det måste jag säga att jag är :D
3. Är du uttråkad? Ja, skulle inte göra detta annars :D
4. Är du ledsen? Ja faktiskt
5. Är du italienare?Nej
6. Är du cool?Jaaa :D
7. Är du från Irland?Ehh Nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?Nej :D

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag :)
2. Har du någon gång blivit sårad? Ja, en hel del ggr, för många ggr :S
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?Ja
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?Ja :D
6. Har du haft en hemlig beundrare? haha vem skulle det vara liksom haha :D
7. Är du kär? Nope
8. Vill du gifta dej när du blir stor?Klart jag vill :D

TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar?Bilddagboken.
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katter eller hundar?Hundar absolut, ingen kattmänniska
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Självklart några få bästa vänner
5. Coca-Cola eller Pepsi?Coca-Cola
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?Utekväll :D
7. Pengar eller lycka?Lycka absolut pengar är inte hela världen
8. Dag eller natt?natt absolut :D Party party ;P
9. Msn eller mobil? Mobil, klarar mig inte utan :S

TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?Varför rymma hemifrån?
2. Brutit nåt?Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Ja en hel del, fylleångest haha
4. Hoppat Bungee Jump?Nej
5. Ljugit för någon du tycker om? Japp det har jag gjort :D
6. Ätit en hel tårta?Aldrig
7. Gjort bort dig offentligt? Säkert :D haha
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?Nej tack!
9. Gråtit när ett husdjur dog?japp det har jag :D
10. Velat försvinna? ja ibland vill man göra det.

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde: Bror min för höra om skjuts :D
2. Telefonsamtalet du fick: Ag, ringde om tider imorrn.
3. Personen du var med: Cilla och Anton <3
4. Roligaste grejen som hänt: nu på senaste måste det vara lilla triangeldramat ;P
5. Du skrev till på myspace: myspace???
6. Du kommenterade: nått på bilddagboken tror jag :D
7. Du tillbringade natten med: Mig själv :D
8. Du kramade: Min lärare Sten

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha vad sött! senaste du kramade var Sten =P Haha är det ett specifikt triangeldrama du tänker på =P haha

Malin "ia" sa...

Jeahap, då får du läsa svaren på min blogg sen da :) hehe Härt You!