26 februari 2009

Gårdagen...

Onsdag igår betyder ju Lill-lördag :D million styles spelade på konrad.. började gaaaanska så sent så den bästa låten missa man ju för att man inte orkade stå kvar haha :) Var ju alla andra utan han som spelade först :) Cilla, Anton, Linda, Mickis och Agentha, var här och förfestade..
Anton är ju världens sötaste.. Så söt unge blir helt galen i han :D :D Våran partymaskot har vi bestämt nu ;) Vart lite fyllesamtal igår och skönt och få prata ut måste jag får säga... Kändes bra :) Och jag är glad och lycklig för din skull verkligen och kändes skönt och höra att du är det för min :)

Ikväll ska jag nog åka ut med Cilla till mamma och hämta lite kläder och så.. cilla ville låna lite, ska nog passa på och hämta nått till mig då. kika vad man har :D :D Imorrn får man hoppas på att man får pengar, men försäkringskassan ska väl strula så man står utan nu när allt roligt händer i helgen ju.... 3 olika fester att gå på om jag vill imorrn plus att Ryttene röjj ska spela och det vill jag ju gå på för dom är ju braaaa :D Lördag är det Ljusparty hemma hos mig och sen efter det kanske jag ska på födelsedagsfest :D Alltid kul och festa :) haha Säger partyprinsessan själv liksom ;P

Nej nu ska jag väl hitt på nå och försöka fördriva tiden med nått haha :D Pusssaaaa

Inga kommentarer: