9 februari 2009

Saknaden är stor...

Satt och läste nu min Ericas blogg :D Visste inte ens att hon hade men ja nått nytt ska man få reda på varje dag ;P Och jäklar vad jag saknar min snutta men på fredag kommer hon hem och då får jag äntligen röjja och träffa henne igen.. Sitter och tänker på lite gamla minnen, vi har ju en del.. Den oändliga sthlms resan :D

Bara genom det så prata jag med Knoppen min darling på msn för nån dag sen.. SAKNAR.. Men nu är han hemma i sverige igen och så fort han mår bra igen så fan ska vi dra en kväll och supa skallen av oss, jag menar vi vet ju hur man gör ;P haha

Fredag begravning, Hur fin somhelst verkligen och fullsatt kyrka. Sen på kvällen vart det myskväll med Linda älsklingen och vi käka chips och glodde på Barnhemmet.. förbannat läskig film men så söt i slutet så man fatta inte vad det var som var läskigt haha :D
Lördagen spenderades heeela dagen ute i Sala och bara lata sig, för att sen hem till Västerås och börja festen, jag och Linda satt här hemma hos syrran och drack och prata om allt som behövdes prata om.. <3

Idag hade jag prov(tentamen) skönt och få det gjort äntligen :D Nu kan man bara köra fokus på fredagen då jag och angelica har bokat fylla för hela dagen lång :D :D Först avslutning skola, sen hem till mig, fixa oss det sista sen ner till bmb för After work med klassen efter det vet man aldrig vad som händer men skoj ska det bli, kanske lite drama ;)

tänkte bjuda på bilder men blir bara knas med bloggen då så ja, men ni har ju säkert sätt dom på facebook och Bilddagboken :D

peace out <3

Inga kommentarer: