10 februari 2009

Is thinking about you <3

Yes I do <3

Idag har jag varit i stockholm på arbetsintervju.. På företaget Vendator. Skit skönt gäng verkar dom vara och dom gjorde en intresserad.. Har iaf sagt att jag varit intresserad av ett jobb som ska vara i Katrineholm.. Då kommer man bo där sön-tors och komma hem helgerna. Skulle vara så skönt och får göra nå annorlunda och kul plus komma härifrån västerås verkligen..

nu är det inte många dagar kvar på kursen, fredag äntligen slut :D och då ska vi fira verkligen fira :D På torsdag blir det lunch med Sten. Jäklar vad man kommer saknar han, tackar han verkligen för allt han gjort. Bra lärare verkligen. Om ni är sugna på att plugga sök till denna utbildning så jävla bra. Examinerad Säljare.

Har även fått prata lite i telefonen med underbaraste Mattias :) Blev så glad då. Tack för att du får mig och le. <3

Ihelgen då blir det först avslutningsfest hela dan och kvällen och lördagen består av 25års fest :D Ska bli och fira av Jessica som fyller på torsdag :D Grattis i förskott gumman <3 Så fest fest fest. Sen ska jag självklart hinna med och träffa min snutta Erica. Längtar <3

Nej nu är det dags och fixa lite och sen lägga sig och vila.. upp imorrn till skolan igen. Puss <3

1 kommentar:

Anonym sa...

På onsdag fyller hon;) puuuss