12 februari 2009

Sitter i skolan och gör ingenting...

Javisst här sitter man och har inte det minsta kul, försöker roa sig med och prata med folk på msn men det är inte många som är sociala där inte :D Har varit en del diskussioner och även har man fått reda på att fast man är över 30 bast kan man inte bete sig moget. Idiotförklara en person. Om man gör det och personen fattar kanske dags för människan och öppna ögonen då eller hur?

Tröttsamt är det verkligen. Tur att man har Angelica här i skolan iaf :D Nån som gör en glad :D Och imorrn då jäklar ska vi supa och ha kul som in i attans :D

Idag har min sötaste sötaste Mattias och jag pratat iaf 2 ggr. Världsbäst det är vad han är <3 <3 <3 Varför ska alla bra killar INTE bo i Västerås. Flyttar utan problem härifrån till den bästa såklart <3

Nej detta suger vill jag lova :D Fan suttit och glott i flera timmar nu, nu vill jag prata och få veta hur det har gått för mig ju :D :D

peace out ska dryga mig med Angelica på msn nu :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha ja imorgon blir det fylleslag =) Du, jag och några nötter, haha!

Anonym sa...

Nu blir jag nyfiken!! :) Vem är Mattias? :) Vad glad jag blir att du blir glad av honom iaf:) Vi ses på lördag. puss & kärlek

Anonym sa...

Baby! OM DU FLYTTAR MÅSTE JU JAG OCKSÅ GÖRA DET! Det vet du ju!
Älskar dig så fruktansvärt mycket
<3
//L