4 februari 2009

onsdag.

Jajamensan det är det idag :) mamma ringde mig nyss och sa att jag tydligen hade fått pengar :D Redan i måndags.. haha Vilken nyhet :d Inte mycket men lite pengar iaf och det är ju inte helt fel :D :D

Just nu är jag barnvakt åt Lukas den lille sjuklingen :D Han sitter och spelar tvspel och bara är hehe :D Pratar med spelet ibland och sen med mig haha Det värsta är ju att jag ska in och spela med han snart och han kommer ju vinna över mig haha Måste ju tillägga att ängeln är 5 år haha :D

Grattis till Lina idag som fyller år :D

Ska lägga in lite bilder från min födelsedag också.
Tack alla mina underbara som gjorde dagen till den bästa <3

Ska väl kanske berätta lite om dagen, Den började med att jag gick upp 20 över 8, började städa hemma så det såg lite trevlig ut :D klockan 11 så åkte jag och Malin ut och lämna skitungarna hos mormor. Satt och prata lite och sen drog vi ner på stan för att äta lunch på Spicy Hot med Daniel, Lindah och Agnetha... Efter lunchen gick vi runt på stan och jag använde min present jag fick av Lindah :D Presentkort på Make Up Store :D Tack gumman JÄÄÄÄÄÄtte glad för det ;) Sen drog vi hem till syrran min och fixa det sista och började dricka, allt fler droppa in och till slut vart vi väl iaf några stycken, var en del som inte ens hörde av sig att dom inte skulle komma, tack för den men men... Tycker det är det minsta man kan göra iaf.... drog ner till konrad runt 21 full som en kastrull :D Tog välkomstdrinken, prata med allt och alla, dansade och hade skit kul :D Sen drog jag, malin, malin och Jenny till BMB där vi även senare mötte upp Daniel. Dansade lite granna och träffa massa folk, hur kul somhelst :D Sen vart det efterfest som vanligt där det brukar bli på den senaste tiden :D Jag och Linda drog sen till någon efterfest på Stan för att sen traska hem vid 14 dan efter där.. så jävla sliten har jag nog aldrig varit :D hahaha :D och lilla gumman Linda traska ut från Konrad utan att ens veta varför hahaha söta <3

Nej nu ska man väl spela lite med skitungen... Puss <3

Inga kommentarer: