9 februari 2009

Lite sån här lista när man har lite tråkigt....

1. Fullständigt namn? Annkristin Margareta Elise Lamberg Rydh "så nu vet alla"
2. Ålder? 23 gammal kärring nu
3.Vart bor du? Västerås
4. Bor tillsammans med? Mig själv och mina dammråttor och syrran för tillfället :D
5. Färg på ditt hus? ja, det är väl gultaktigt :D
6. Hus eller lägenhet? Hus har allt min egna lilla stuga ;)
7. När är du född? 31 Januari 1986
8. Klass? Ja, man tycker väl man har det sådär när glaset är tomt på en lördagkväll;)
9. Vilket år tar du studenten? 2005 :D
10. Något jobb? Pluggar. Examinerad Säljare. Klar på fredag. ÄNTLIGEN
11. När gick du upp i morse? 8.10 snozzad fram tills dess började 9 :D
12. När ska du sova? När jag somnar :D
13. Duschat idag? Nope men tänkte hoppa in i duschen om ett tag :D
14. Kramat någon idag? Nej, men velat krama en viss person <3
15. Pussat någon idag? Nej inte det heller men samma som ovan <3
16. Vad har du ätit idag? Macka, choklad och sen korv och makaroner :D
17. Dagens klädsel? jeans och tröja som vanligt :D
18. Dagens smink? Endast mascara idag :S
19. Dagens sötnos? Mattias för han fick mig le <3
20. Dagens roligaste? Angelica :D

SOCIALT:
22. Hur många har du kysst? Oj hur ska man veta?
23. Vem kramade du senast? Minns inte det var i lördags, lite dåligt minne haha
24. Hur många har varit otrogen mot dig? Thomas... Grabbar säger jag bara!
25. Har du pojk-/flickvän? nej nej
26. Vem pratade du med i telefon senast? Bror Kim
27. Vem fick du senast sms ifrån? Mattias <3

SENASTE:
28. Personen du tänkte på? Mattias
29. Personen du kysste? Var nån förr förra helgen tror jag haha :S
30. Gången du spydde?Tror det var när jag och diana körde spykväll haha båda hulka :D
31. Gången du grät? Fredags :(
32. Pizzan du åt? En sån med champinjoner på, vet fan inte hur saken stavas haha :D
33. Gången du va i Göteborg? Längesen men planerad resa dit i April med tjejerna.
34. Gången du var i Stockholm? Hemsk Hemsk är allt jag säger.
35. Gången du drack alkohol? Lördags.. :D

ANTINGEN ELLER:
36. Svart eller vitt? Svart
37. Hund eller katt? vovve min Theodor <3
38. Ut och festa eller hemma och mysa? Vem, när? var? hur?
39. Tvspel eller datorspel? Tv-spel SuperMario :D
40. Spindel eller orm? Inget usch :S
41. Natt eller dag? Natt natt :D
42. Lunarstorm, helgon eller Playahead? Vänta 23 var jag va? haha
43. Ragga eller bli uppraggad? bli uppraggad helt klart :D
44. Big Brother eller Paradise hotel? Big Brother helt klart :D
45. Blont eller svart hår? Blont såklart ;P
46. Har du blåa ögon eller bruna? Blåa
47. Choklad eller lakris? Om jag måste välja choklad
48. Göteborg eller Stockholm? Göteborg! iaf.
49. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt
50. Coca cola eller fanta? Coca cola
51. Pizza eller kebab? Pizza
52. Randigt eller prickigt? Randigt :D
53. Älska eller älskas? Älska.
54. Leva eller dö? Leva!

ANTAL:
55. Personer du älskar? idag: Mina favvisar såklart <3 Ni vet vilka ni är <3
56. Personer du hatar? Ja finns ju en del...
57. Gånger du varit full? Hur ska man komma ihåg det?
58. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period? 2-3st kanske :S
59. Glassar du ätit på en dag? Oj, det vet jag inte 2-3 kanske där med haha
60. Festivaler du varit på/ska på detta året? inga
61. Gånger du haft minnesluckor? Finns väl en anledning varför det heter minnesluckor?
62. Gånger du varit hög? inga kommentarer
63. Personer, djur du saknar just nu? Theodor min älskling, Mina favvisar och sen han <3
64. Gånger ditt hjärta brustit? Oj, ja har man varit tillsammans med idioter så har man :s

VEM:
65. Vill du kyssa nu? <3
66. Ska du träffa imorgon? Hela klassen, befolkning i huvudstaden :D
67. Sjöng du senast för? Sjung grattis för madde i lördags.. haha att jag minns :D
68. Hade du senast en msn-konversation med? Ubbe knas människan, slutar ju aldrig prata hahaha behöver ju inte ens yttra mig jag :D han pratar nog lite med sig själv haha
69. Spelade du tvspel med senast? Lindah :D förfest :D
70. Vill du ta med på resa nu? Mina favvisar <3
71. Vill du kasta en sten i huvudet på? Ja, vissa finns men nämner inga namn.
72. Förtjänar att dö? Så lätt ska man inte komma undan.
73. Är söt? Mattias <3
74. Vill du sova jämsides med i natt? Honom <3

VAD:
75. Gör dig glad? En speciell person ;)
76. Gör dig ledsen? sånt som gör en ledsen helt enkelt.
77. Vill du helst göra nu? sova :D
78. Önskar du att du slapp göra? Åka till sthlm imorrn :D
79. Vill du ha nu? han här <3
80. Önskar du dig i födelsedagspresent? ååh får jag redan börja önska :D
81. Längtar du till? Fredag, avslutning och en hel dag med Angelica och alkoholen :D
82. Tycker du om dina betyg? Hoppas jag ligger på MVG :D
83. Ångrar du i ditt liv? En hel del saker :S
84. Är det bästa som hänt dig? Min favvisar <3
85. Hur mycket är klockan? 20.21

Inga kommentarer: