19 mars 2009

Bad taste Party :D :D

Fy fan vad taggad jag är för imorrn... ska bli så kul och klä sig riktigt jävla ful imorrn.. har provat lite nu och kommit fram till vad jag ska ha.... och tjejerna med.. så otroligt fula vi kommer vara men alla har vi ju the pink glajjerna haha :D The pinkladies :P

Idag gick jag upp 8 för skulle följt med mamma till uppsala men blev inte för Hans ville följa med iaf.. typiskt tänkte jag.. kunde han inte kommit på det IGÅR.. men nej nej nu var man ju redan uppe och grymt fint väder.. så jag la mig och vila en timme sen började jag traska ut :D En 40 min promenad vart det.. skönt med musik som dunkade :D Hemma igen vart det frukost men ingen vila för det utan jag bestämde mig för att gå upp och städa rummet vilket behövdes så nu är det riktigt fint här uppe igen :D Duktigt.. sen ringde mamma och dom hämta upp mig så åkte vi till stan och handla lite mat... :) sen vart det hem igen och äta och sen har jag bara tagit det lugnt.. .eller ja nu har jag provat kläder inför imorrn.. så ful man kan bli alltså :P


TAGGAD INFÖR IMORRN... Vill somna nu så det blir fredag ;D
pussa

Inga kommentarer: