15 mars 2009

Tråkigt just nu.. och stal denna av Erica :D

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger som det nummret som står här:

17 Annica
21 Björklund
24 Callin
35 Daniel gbg
36 David Sthlm
37 Dennis Dianas bror
40 Diana
48 Lill-Emma
54 Erika från ÖB
66 Isabell
72 Jessica

Har du pussat nummer 72? Ja, klart jag har :)

Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36? Lunchen på stan här i västerås :)

När ska du träffa nummer 48? Om jag ändå visste det. Saknar!

Är nummer 54 söt? Jadå :)

Vad var ditt första intryck av nummer 35?Super go kille som har samma musik smak som mig iaf ;)

Hur träffade du nummer 17? Genom gemensamma kompisar. Fann varandra nästan direkt. Älskar dig gumsan <3

Gillar du nummer 21? Gammal klasskamrat haha

Har du träffat nummer 40 den senaste månaden? Ja senast igår träffa jag henne :)

När såg du nummer 72 sist? När hon hade sin 25års fest :D

Har du varit i nummer 66 hus? Hus och hus men lägenhet ja :D

När är nästa gång du ska träffa nummer 24? Förhoppningsvis i sommar. Saknar!

Är du nära vän med nummer 37? Nja, inte direkt men syrran hans :D

Har du gått på bio med nummer 40? Japp vi var på madagaskar 2 :D

Skulle du kunna gå ut med nummer 72? Självklart. Partypinglan!

Vad pratar du och nummer 54 oftast om? Pratar inte så ofta men när vi gör det kollar vi läget bara och så :D

Känner du nummer 48?Japp det gör jag. En av mina bästa vänner i gymnasiet.

Skulle du kunna ge nummer 21 en kram? Jadå, gör jag varje gång vi ses.

Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54?Haha ja dom känner inte ens varandra så.

Hur länge har du känt nummer 35? Ja vi har väl snackat i snart 1 år tror jag iaf.. om inte mer..

Har nummer 17 ett förhållande? Ja, ska jag väl säga eller hmm nja... äsch fråga henne haha puss gumman

Har du velat slå 40 i ansiktet?Nej aldrig.. kanske när vi var i Hedemora och hon inte lyssna på mig hahaha men nej inte ens då ;)

Hur träffade du nummer 35? Internet :D Danny my boy :D :D

Inga kommentarer: