3 mars 2009

Mina favvisar <3

Läste nyss min blommas blogg <3

Man blir så glad av att läsa och höra allt sånt. Men mest av dessa 3 tjejer. Linda,Lindah och Diana. Dom som gör min vardag lite lättare. Mår man piss är det bara tanken av dom som gör att man mår som en pärla igen <3 Vet inte hur jag klarat mig utan dom innan alltså. Dessa är mina tjejer som gör livet värt och leva. Mina tjejor <3 Mina favvisar <3


och så har jag ju även min Mattias. Den ängeln som får mig och må bra. Helt enkelt bäst <3

Jag har nog dom bästa människorna i livet hos mig just nu. Kan inte klaga och tänker inte klagar.

Min familj, mina favvisar och min Mattias. <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

tack så mkt gumman det värmer <3
ja men visst är det så ingen annan kan leva mitt liv förutom jag själv.
hur har du det själv?
jag mår bra och jag är lycklig =)
pöss

Anonym sa...

min allra finaste pärla!!
jag känner nog precis lika dant! förstår inte hur jag klarat mig innan.. allt känns så bra nu när jag har er.. vet att jag aldrig behöver oroa mig för nått.. för ni tar alltid emot mig om jag skulle falla! älskar dig min fina!

Anonym sa...

Ja du det tycker jag verkligen också att vi ska göra =)
hur har dagen varit för dig idag då?