15 mars 2009

GRATTIS LINDA!!!!!!!!!

För att du fått fingarna ur arslet och börja bloggat mera ;P hahahahahahaa You know I love you men bilden du har på din blogg.. seriöst.. vidrig.. tycker synd om dig gums..

på fredag är det bad taste party...... GRYMT KUL... gå ut på krogen och se ut som hej kom och hjälp mig... kan fan inte bli bättre.. I´m lovin it som dom säger i donken reklamen haha :D

är så otroligt uttråkad just nu men samtidigt så trött... Kan väl berätta om helgen kanske då... Fredagen vart det utgång med Nadja darlingen.. .Haha dyngrak ab var det där.. men kul kväll som fan.. Tack gumman. Detta ska vi göra fler ggr ;) Lördagen bestod av en mycket lång bakis dag.. Ner på bolaget handla åt blomman och mig själv... hem och vänta på att mina darlings skulle komma... Dom kom och vi prata och hade kul och även Cilla och Lina kom upp en stund.. Alltid kul och träffa er gummor <3 Sen kika vi på melodifestivalen... halvvägs in vart både jag och blomman ganska så kanoners haha men fan kul hade vi ;P Fulla som tusan vart det ner på konrad och härja igen... Men käre ak vart gaaaanska så full så man fick köra en spya på natten där... usch usch....

Och du... Vet inte hur jag ska göra. hur jag känner och hur jag vill. du har funnits där såååååå länge i mitt liv, vi båda har gått åt olika håll flera ggr men lyckas alltid hitta tillbaka varandra.. på nått sätt.. Du sa saker igår som fick mig och fundera och tänka... men ja jag vet inte... finns liksom andra som man tänker på just nu men ja är det ett avslutat kapitel eller vad är det... Många frågor... men får man nå svar.. ja jag vet inte... Lite knasigt vart det där nu men skit samma... Lite av vad som går i mitt huvud och grejen är att ni kan fråga mig om detta men jaa jag kommer bara svara att det som står här det är allt jag vet.. så enkelt är det.. Men jag mår bra... så otroligt bra <3

Linda, Lindah och Diana mina älsklingar. Jag älskar er. Ni är mina favvisar. Ni är dom jag gör allt för.Släpper allt i denna värld för eran skull. Utan er finns inget mig. Vi the flodhästgäng ;)

Puss all kärlek till er <3

1 kommentar:

Bitchen sa...

Detsamma gäller till dig min underbara <3