10 mars 2009

Snacka om tunnelseende..

Jaa, igår börja jag prata med en tjej som jag träffat på på krogen några ggr och även hon varit vän med mitt ex... Hon gjorde en grej på fyllan som var rent skämt från hennes sida och jag svartsjuke flickvännen vart sur.. och ja, inte gilla jag henne för en sån liten skit sak.. Igår börja vi prata lite mer tog varandras msn och så... Hur go tjej somhelst. Sjukt hur man bara dömmer folk så fort.. Inte ens ge en chans... ber om ursäkt för att jag ens hmm "inte gillat" dig.. men du verkar vara en skön tjej och trevlig och ja allt. Tack för pratstunden igår. Hoppas allt ordnar sig för dig. Finns som jag sa här om du vill prata. :) Tror nog du vet vem du är hehe :) Man kan aldrig få för lite vänner. Så är det ju. :D Till dig tjejen, Du kommer klara dig igenom detta. Livet känns tungt just nu men det Kommer bli ljusare. :)Det lovar jag dig :)


Sen ville jag bara säga Cricke jag tänker på dig och finns här om du vill prata, bara gå ut och gå en promenad eller bara umgås helt enkelt. En axel att gråta ut mot. Ta hand om dig söta.

Livet är inte lätt alla ggr och det bästa man kan ha då är sin familj och sina vänner inärheten då.
Jag har den turen som har dom bästa vännerna. Verkligen dom bästa. <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack !