17 mars 2009

Tisdagen den 17 mars...

Japp det är det idag. Och idag var jag så duktig och vakna vid halv 12 iaf.. Bra jobbat utav mig måste jag få säga. Men men.. Så himla skönt och vara här ute på landet.. bara få vara för sig själv.. visst sitter vid datorn. men där kan jag bara ta bort mig om jag inte orkar... har jag folk omkring mig är det lite svårare att försvinna sådär...
Börjar bli sjukt taggad för kryssningen nu.. 4 april då smäller det ;) Ska bli så kul :D
faan vill att tiden ska gå bara så man kan få supa skallen av sig, någon helt annanstans än här i västerås :D :D

Vet inte vad som händer idag.. men funderar på att tvinga mamma att åka till ica med mig och hyra någon eller några filmer... :D :D Sugen på att moffla och glo på film, bara stänga in mig själv :D :D

Nej nu ska jag försöka göra nå vettigt haha eller nej.. varför haha ;)

Pusssa <3

1 kommentar:

Anonym sa...

åååh, moffla =) det ordet har jag inte hört eller använt på sjukt länge =) nu ska jag införa det i skåne! puss puss