8 mars 2009

Brudjävel...

Igår var vi på Konrad. Hade förfest här med Linda, agnetha, Malin, pelle, ante,björn och Jc och nån till kille... Körde lite ölspel och sånt innan, hade det allmänt trevligt liksom.. jag och linda drog till konrad och hade jättekul.. väl där inne i bodegan så står vi och dansar som vanligt men får en brudjävel som börjar putta oss i ryggen så vi är snälla och flyttar oss. tror ni inte brudjäveln flyttar efter.. Linda säger åt henne en gång och hon ber om ursäkt men direkt efter fortsätter hon och putta på mig så till slut får jag nog och vänder mig om och puttar henne.. Hon vänder sig om och kastar glaset på mig och jag ska gå emot.. men då kommer min vän Pernilla och hoppar emellan och säger att det inte är värt det.. En vakt ser allt detta så jag tyckte det var inte mer än rätt av mig att gå och prata med honom... Så snackar med honom och berätta hur hela situationen låg till och då sa han bara att han förstod mig men nästa gång det händer skulle jag säga till han för då skulle han skicka ut henne :D I LOVE KONRAD!!!!

Fan så jäkla bra krog och bra personal. I love it

Inga kommentarer: