17 mars 2009

Så otroligt härligt folk...

Ja, folket på Gotland alltså.. Jag diggar dom.. prata med Mattias bästa vän idag, säkert 3 timmar på msn och fan vad jag har skrattat.. att det ska vara så lätt och prata med dom.. man bara glider med liksom... Skönaste folket rakt av.... Så idag har man varit glad som in i tusan. .skrattat en massa men det gillar vi ;)

och nu är jag uttråkad som in åt helvete... vad ska man göra liksom.. ska upp 7 imorrn och åka med mamma och besikta bilen.. grattis till mig. varför öppna jag min mun men men, jag vill ju bara komma iväg och sen gå upp tidigt men 7 haha har man ju knappt somnat för fan haha

har inte så mycket vettigt och skriva igentligen men känner för att uttrycka mig om nått bara. typ hej hej .. haha :D

Som ni ser i inlägget är ju typ helt såld på Fredrik Ljungberg och har nog varit det i alla år som man ens börjar intressera sig för killen.. har inte släppt intresset någon gång. Så i somras var vi ju nere i Halmstad där hunken bor :D :D eller ja är där iaf när han är hemma i sverige.. och vi börja ju festa med några poliser där nere och dom sa att dom brukar få höra när han är där men vad fan han hade ju vart där och inte fan sa dom nått istället läste jag det i tidningen istället.. jävla stil säger jag bara... hahaha Tror nog helt ärligt att jag skulle svimma om jag såg han... Alla har vi haft våra flickidoler och han är fan min... fotbolls hunken nr 1 :D I like it ;)

Nej nu ska jag sluta vara sådär tonårstöntig och vakna till liv.. Halv planerat med erica också om våra små planer i sommar en förbaskad rolig helg med Knoppish väntar.. kan ju säga att jag längtar som fan till dens dagen kommer.. träffa knoppen plus ha erica med då kan fan inte bli bättre :D :D

Nej nu har jag inge mer och säga eller jo eller nej skit samma ni får klara er utan mer värdelös text från mig. Grattis till syrran Agnetha som skaffat blogg ni ser den under mina favoritet där jag även lagt till några nya.. Enjoy och läs :)

Pussa

Inga kommentarer: