2 mars 2009

Vissa dagar...

Ja då känns allt bara så jävla värdelöst och känns som om denna dag är en sån dag.
Allt är skit och man orkar ingenting.... Nu man behöver höra nå glädje från någon, nå värmande ord eller ja vad somhelst.

Helgen har varit toppen. Utgång i fredags och i lördag... drog även till bmb i lördag och fick en helkväll med Cilla, var kul faktiskt Längesen hon och jag gjorde nått tillsammans... kändes skönt.

Men saknar alla mina änglar.. Linda, Lindah och Diana vi måste alla 4 synas snart igen. Visserligen träffa jag min blomma igår och vi hade en hel dag på stan och det var kul och mys <3
Skönt och bara ses och prata om allt mellan himmel och jord. Bestämde även att blomman min ska med på kryssningen för Daniel som fyller 30 år. Ska bli såååå kul :D: D

Nej dags och glo på tv igen... ingen ork, ingen nånting :S

Inga kommentarer: