18 mars 2009

Sol Sol Sol.... :D :D :D


Tänk att man blir så glad för att solen kikar fram... Beroende av ljus i detta land tror jag.. att sol kan göra oss så glada och lyckliga.. :D Har varit upp sen 7 idag eller okej halv 8 snozzade fram till halv 8 ;) Åkte in med mamma sen och besikta bilen sen över till söta mormor en stund, hjälpte henne med lite papper.. efter det vart det ut till Ica Maxi Hälla och handla frukost :D mums frallor med frön på och skinka och juice... Så gott till frukost.. :D Till lunch sen vart det snitzel eller hur det stavas och potatis och gräddsås och super goda bönor eller vad man ska säga.. harr corvetts eller nått sånt säger vi iaf.. Älskar det.. mumma :D :D
har fått syrran och skicka över en massa bra låtar idag så man kunde ut och gå i detta fina väder men då påminde mamma mig så vackert att en tant från af skulle ju ringa någon gång på eftermiddagen så då får man vackert sitta här och vänta.. har öppna 2 fönster i rummet nu så man får luft in här iaf och håller sig vaken.. för jag höll på att somna för ett tag sen.. Nej nu ska jag leta efter någon ny bra musik som syrran ska få fixa åt mig :D Vill ha en massa bra låtar :D Nå förslag??

Pussa

Inga kommentarer: