10 januari 2011

Min dotter Elise


Så skön stil hon har min underbara älskling hiihii

Igår natt hade jag en KAOS natt, hade inte sovit nått på några nätter och amningen hade vi inte kommit igång med ordentligt så vi båda bråka på varandra rätt fint, en tjurig Elise och en mamma Ak som var helt förtvivlad för att hon inte fick sin ängel att sluta grina.. att börja må bra igen.. Men imorse var vi på återbesök på BB och fick hjälpmedel som är en typ napp som man sätter på tutten och då sög hon och OJ vad hon har ätit mat nu hela dag och jag känner mig TVÄR lugn igen och vet att nu kommer vi komma överrens jag och mitt hjärta helt klart :)

Min mamma, Elises mormor är så himla underbar, jag ringde i panik till henne och hon kom direkt tog Elise och slängde mig i säng. TACK! Nu börjar allt rulla på allt känns bra igen... Ny energi, men tror alla går igenom den gången då man inte riktigt vet vart man ska ta vägen, dom flesta har ju sina partner då som kan ta över medans jag har min underbara familj som kan hjälpa när det verkligen VERKLIGEN behövs... Jag är inte den som ber om hjälp i första tagit utan det måste nå en gräns, mycket ska man klara av helt klart. Imorgon ska vi iaf tillbaka till BB på en viktkontroll på prinsessan... men efter så som hon ätit idag lär vi få godkänt där uppe hiiihii :) :)

Pussar och kramar från Mamma AK

Inga kommentarer: