11 januari 2011

Så underbar känsla

Natten har varit en toppen natt verkligen... och hon har ätit och ätit och ätit, snacka om att man är nöjd och glad nu, inge bråk och tjafs, självklart låter hon ju när man bråkas lite med henne typ som att byta blöja och klä på henne hehe men det hör ju till =)

Så nu mår vi bra, vi var upp idag på nytt besök och vägde henne för att se att allt gått bra och det hade det gjort så nu är vi på rätt väg verkligen =) t.o.m barnmorskan som inte träffat mig tidigare sa att man såg på mig att jag mådde bra nu... och det gör jag verkligen efter en natt med kaos och man bara tänker shit hur värdelös är jag till att få ett hjälpmedel som gör att man känner sig som världens bästa mamma... =)

Nu sover tufflan så nu ska jag passa på att laga lite mat och plockat undan har jag redan hunnit gjort. Äntligen vågar jag släppa lite taget om henne så jag kan ta hand om mig själv och hemmet också hehe =) Lätt att glömma bort när man har ett litet under att titta på hela dagarna :)

Kärlek till er

Inga kommentarer: