29 januari 2011

Sååå jädrans skönt alltså...

medicinen hjälper HELT KLART... är så himla underbart, slippa torka spyor bara man petar på henne, kunna rapa henne utan att det ska komma tusen kräkor hela tiden.. (jag vet att det inte heter kräkor haha) Så på måndag hoppas vi att vikten är som den ska, lär ju den vara nu när hon får behålla maten =) SKÖNT... Jaa jag är bara så himla lycklig... Skönt med att få en läkare som bryr sig och framförallt som LYSSNAR på en.. Jag vet väl för fasiken om min dotter spyr lite VÄL mycket, självklart barn spyr det hör till men inte ska det vara så fort man tar i henne eller bara hela tiden... Men som min syster sa till mig som mamma måste man STÅ PÅ sig när det kommer till sånt här.!


Har mina underbara änglar här som sagt.! Och jag och mamma fick muta dom med en 5 krona och att dom fick sova kvar här en natt till om dom höll i henne och YES det gick hiihii eller med Robin räckte det med att säga att han fick pengen haha! Självklart vart man glad när dom frågade om dom fick vara kvar en natt till, självklart! Det funkade ju toppen bra inatt så varför inte igen.. Sen kom det ju fram att dom tyckte ju om att vara här så mycket för att jag alltid ger dom godis hahaha snacka om att man skämt bort dom lite men det är väl så det ska vara när man åker bort till moster liksom ;) hiihii Inatt var dock Elise den som absolut INTE skulle sova, var ju så himla mycket roligare att vara vaken och prata med mamma... hiihii klockan 5 fick vi väl sova till slut eller jag fick sova då.. då orkade hon inte mer längre :P Sen vakna vi av att mormor ringde på dörren och vi har nu bakat bullar tills mitt födelsedagsfika imorgon :)

Nej nu ska jag kika runt lite även umgås med mina änglar och självklart min underbara prinsessa!

1 kommentar:

Hanna sa...

Ja, ni fyller på samma dag;) Hihi! GRATTIS i förskott då AK:) Hälsa lilla Elise:) PUSSS