1 januari 2011

Sur tant... !?!?!?!?

Precis så känner jag mig idag.. Är så himla trött på detta väntande hela tiden.. och även om man uttrycker sig om sin väntan att man inte orkar längre får man bara höra snart snart snart... Vet folk om att 13 dagar känns som ett jävla år för mig... Jaa vissa har koll vissa vet inte så man kan inte skylla på någon.. Stänger mig själv inne idag för jag känner mig som en riktigt bitterfitta idag.. SUCK...

Har även sett att min käre vän Frida låg inne på förlossningen.. hon lär nog fått sin flicka nu iaf... Grattis till henne =)

Där känns det också surt, hon har inte ens gått förbi sitt BF än men ändå vill hennes bebis titta ut, varför vill inte min liksom!?!?!? Nej idag är ingen bra dag, idag är en dag då jag bara tänker sitta här hemma och vara sur och stänga in mig själv! haha och alltså vad tänker man med om man skriver till mig, "Har du fått barn ännu? frågan man inte vill höra nu i slutet när allt är tungt" VAD FAN FRÅGAR MAN ENS FÖR DÅ???

nej nu är jag bara bitter så nu lämnar jag detta.!

Inga kommentarer: