23 januari 2011

Utan dator i några dagar...


Jajamensan, fick min dator fixad av min kära bror och hans polare... TACKAR så hemskt mycket för den hjälpen.. :) så därför har jag inte kunna blogga på några dagar, tänk att det man tänkte när man blev av med datorn var tur att man har facebook i mobilen... alltså kan man sluta vara sån jävla facebook nörd!?!?!?! Nej jag tror faktiskt inte det haha Beroende JA! haha Våran helg har varit lugn eller Elise har nog haft lite ont i magen för lite sur har lill-flickan allt varit två kvällar i rad nu.. men idag var det lugnare och hon sover som den prinsessan hon är.. Det är ju faktiskt helt otroligt hur känslig man är nu efter att man fått barn, tycker jag är mer känslosam nu när hon kommit ut än när hon låg i magen... Som ikväll kände jag bara tårarna börja rinna, fanns ingen anledning men dom behövdes komma ut också, för nu känner jag ny energi.. kan ha med att göra dessa två kvällar då hon varit lite små tjurig... men men bara man får ur sig så mår man bra sen =) iaf jag.. Jag har så svårt att sätta ord för hur mitt liv är just nu, tror jag börjar sakta men säkert inse vad som hänt... det tar ju sin tid kan jag lova... men åååhh vad jag älskar henne.. Mitt allt min ängel min sötnos... Jag är super lycklig. Inget att slå denna lycka jag känner helt klart!
Om en vecka fyller jag 25 år, pensionär som jag kallar det.. man slutar ju tydligen fylla efter det ;) haha läckert!! Fick idag frågan om vad jag önskar mig, och hade sjukt svårt att komma på något haha det enda jag tänkte på var grejer som jag skulle kunna önska mig men som mer är till Elise än till mig... haha Varför tänka på mig när jag har min skatt som är viktigast av allt i världen :)
nej nu ska jag lägga mig brevid henne och försöka hinna få någon timmes sömn innan hon vill äta igen... Puss på er

1 kommentar:

Elin sa...

Tacktack tack stumpan! Det e verkligen roligt och hela jag blir varm när ni kommenterar så fint! :) <3