26 april 2009

Bra kväll igår... Fler såna :)

Dagen började med massa massa sola :D Så skönt.. fått lite färg iaf så man är ju glad :D Sen vid halv 7 drog jag hem till Johanna och Erik, ( världens gulligaste par) Vi fixa oss och drack lite granna... Sen drog jag och Johanna vidare till BilloBob för en öl och en drink...Vidare sen till Å där jag trodde jag skulle träffa han men icke... Så vi hörde av oss till Blomman och hamna på förfest mitt emot Hemköp... Massa folk och vi körde köksfest :) hahaha. Sen drog vi till BMB och röjjde... Dansa och hade skit kul... Sen vid halv 2 drog jag och Johanna till Å2 och då fick jag träffa han :D Vi gick in köpte en öl, dansa loss sista minuterna.. Sen stog vi utanför ett tag. Johanna drog hem och jag fick skjuts hem ;) Thank you :)

Så idag har man mått allmänt dåligt.. trött som faaaan men man överlever.. Hoppas jag iaf hehe Nej nu ska jag gå och köpa mig en pizza.. MUMS... Bra mat idag.

Pussssaaa <3

2 kommentarer:

Jonna sa...

hehe, orkade du gå till pizzerian alltså? :)

Jonna sa...

okej bra de =)

japp det är fint med mig, hur är det själv?