2 april 2009

Grattis Bror och snart dags för kryssning...

Lite sen med att säga Grattis till brorsan eller iaf här på bloggen :D Så Graattis gamle gubbe :P 30 bast :D Ihelgen blir det kryssning för hela slanten och nej thomas (konrad) jag ska inte till Konrad imorrn :D haha Ska ha tjejkväll med syrran och Linda (tror jag).. Käka lite gott och dricka vin och raka benen, nopra ögonbrynen.. ja, fixa till sig själv innan kryssningen liksom. Faan vad kul det ska bli, längtar verkligen så mycket ;) Imorrn bär det av hem till Daniel också ska käka SMÖRGÅSTÅRTA som Agnetha gjort mums mums.. Älskar hennes smörgåstårtor :D :D Så John har ju lovat mig hans bit :D :D

Igår vart det Konrad fast det inte skulle bli det.. Fan fick höra det för mycket både i dag och igår haha :D Ska sluta uttrycka mig om att jag inte ska dit.. för på ett eller annat sätt slutar jag ju alltid där :D

TAGGAD INFÖR KRYSSNINGEN :D :D:D:D

Inga kommentarer: