12 april 2009

Påsken snart slut..

Jajamensan det är den.. Och påsken iår har varit helt okej... inget jag tänker klaga på.. Onsdags ute med Diana, torsdag med linda, erica och jeanette, i fredags träffa jag och nadja, jesper,jonas och viktor och linda kom dit efter ett tag.. vi drog även över till Hogge ett tag också men dom var ju hmm sociala eller inte... haha så vi drog ner till konrad och festa vidare.. för att sen hänge med jesper och viktor på efter fest.. där det vart en hel del garv... för jesper hatar utlänningar och mer än det snutar haha och så var det en brud där som pluggar och är klar om 2 månader till det hahaha... så kul hade vi kan jag säga... Hem till jesper tvärdäcka skönt i soffan.. Upp och åka med bror och hämta mormor för att sen åka till morsan och käka påskmat :D Gott Gott Gott... på kvällen sen åkte jag och änglarna hem hit och bara hade mys... käka chips och dipp och drack cola och kollade på bed time stories.. Underbart mysigt :)

Idag har vi gått till affären och köpt glass och varit ute i detta underbara väder :D
Tog lite bilder också på våran färd till Ica men har glömt sladden hemma hos morsan upptäckte jag.
pussa

1 kommentar:

Jänet - så klart! sa...

tack för en toppen kväll!