9 april 2009

Påsk

Är det nu. Onsdagen igår var helt okej. Jag, Diana, kryckan och Nadja satt och förfesta hemma hos agnetha. Varav det bara var jag och Diana som drack.. Tror kryckan hade ganska så kul åt oss hela kvällen lång. Vart konrad ett tag men man kände typ ingen kändes det som men sen drog vi till Pluto av alla ställen. fråga mig inte vad jag tänkte på men dit gick vi iaf.. och helt okej hade bara det att någon hade tydligen spottat på mig utan att jag märkte det så det torkade man av så fint mot dj båset :P

Nja pluto är inte min grej alltså då ska man gå ut en hel del folk för att det ska bli kul. Idag är det skärtorsdag och jag vakna upp hemma hos diana, vi gick ju hem igår och JAA det var fan drygt och gå upp för alla jävla backar dog ju nästan haha :D Malin och änglarna kom och hämta mig och vi åkte till banken och sen till affären och nu sitter jag här hemma och väntar på att mat ska bi färdigt och sen så börjar jag fixa mig lite :D För ikväll ska jag festa med BÄSTA Erica och Jeanette.. Old times är på g... Fan ska bli så kul verkligen. Längesen det var vi 3 som söp järnet och det har ju en tendens till att bli förbannat mycket då :P Hahahaa

Peace out. Öööööööö disssch :D

Inga kommentarer: