15 april 2009

Hjärtattack..

Ja, det trodde jag fan jag skulle få när syrran helt plöstligt satt och rökte när jag kom uppspringandes från trappen fan trodde hon sov.. höll på att ramla bak i trappen haha men vi fick oss ett gott skratt hon var ju lika rädd med... hon trodde jag skulle sova hos diana haha :D



Tack för en underbar kväll gumman. Vet att jag kan lita på dig. Känns som att det är bara dig man kan prata ut med ordentligt och är det nått som är fel ja då säger du till mig direkt. Man har iaf en man kan lita på.You rock my world.

2 kommentarer:

Bitchen sa...

Tack detsamma gumman. You rock my world <3
Ps! Du hade ju fått sova kvar om du velat, de vet du, men jag frågade inte eftersom du skulle luncha med Frida imorron och kanske inte ville ha just dom kläderna på dig som du hade här ;P Ds!

malin sa...

hahah fan du skrämde ju skiten ur mig med hahhah puss love u