6 april 2009

Ja just det ;)

Denna kryssning var såååå jävla rolig. Fan vad kul vi har haft :)

Dagen börjar med att vi tjejer (jag,malin och linda) går upp klockan 9 och fixar oss m.m.. Klockan kvart i 11 är jag och linda sugna på öl så vi bestämmer oss för att öppna en jävel.. Gott som fan var det iaf :D Och festen hade börjat :D

20 i 1 kom Jennifer hit och umgicks lite för att sen köra ner oss till stationen. Väl på stationen börjar vi spana runt ifall det skulle vara nå snygga grabbar med och visst det kom ett gäng men vart fan skulle domm JOO på vikingline haha.. Kvar vart gamla pensionärer och en 8-åring unge som hette Johan :) På bussen öppnades öl efter öl och kul som fan hade vi.. Härja runt och skratta, Väl framme inser vi att vi faktiskt måste vänta 1 timme om inte mer på att få kliva på på båten.. Så härligt att det var fint väder :) Halv 5 fick vi gå på för att då får reda på att vi inte fick gå in i hytten förrän halv 6 så det blev till att gå till baren och dricka öl :D

Sen till hytten och fixa lite granna, ner och käka.. Så jävla god mat alltså och det var behövligt.. Massa vin drickande också..Full som ett as bestämmer vi för att gå till taxfreen och köpa till förfesten.. Jag tappar halvt bort alla där inne men finner Lindah till slut. Vi både har under denna tid stått och kolla in 2 grabbar haha vi kör en fuling och går ut och röker och gissa.. Dom kom med ut ;) Vi gav dom vårat hyttnr och tänkte att Yeah! vi hitta våra ragg, som senare visade sig att dom var bögar men hångla med oss iaf haha :)

Vi ALLA tjejer (Lindah,Linda och jag) hade ju spanat in ett gäng killar iaf utanför båten också.. insåg att iaf en kille(rabies) såg ju ganska okej ut. Full som en kastrull uppe på soldäck finner vi denna kille igen.. Han och jag var nog dom som var fullast på hela båten.. Hahaha.. .Hyvens kille visade sig att han var... Hmm kanske inte.. Berätta att han suttit inne och skjutit en kille i benet för att han hade slagit sönder hans morsa.. YEAH tänkte tydligen mina fullahjärnceller... Han kör vi på hahaha :D Dagen efter fick jag reda på att han vart kallad rabiestatueringen.. KAN ha med att göra att bögen vart förbannat sur för att jag dissa honom för rabies hahaha... Han var t.o.m sur på morgonen efter. Då han skällde på mig hahaha.. MEN hallå inte så att jag ska gifta mig med killar jag träffar på en KRYSSNING.. SUCKERS...

Galen kväll och dagen efter vakna vi av att lindah och linda kommer in i hytten och skriker vakna plus att rabies kom tillbaka för att hämta skorna han hade glömt haha :D Vaknade till liv och insåg att fan nej här kan man inte var nykter så vi drog ner och köpte öl efter öl efter öl :D :D Fulla som ett as igen så härja vi runt, jag bytte solglasögon med jocke från ludvika.. Kul att mina rosabrillor nu befinner sig i ludvika men jag fick ju ett par pilotisar så haha ;P Linda och jag härja runt på en jävla matvagn och damp ner i backen vilket resulterade till att jag har ont i hela kroppen speciellt i rumpan... Fan gick som en gammal kärring haha :D

Kryssningen var galen och jag var nog överallt och ingenstans alltså ;) Hahaha Stackars Linda som tyckte jag försvann hela tiden haha :P GALEN KRYSSNING men kul som faaaaan :D Vill åka på kryssning nu igen :D Wohooo :D

Och lyssna på detta.. STOCKHOLMARE påstår att VÄSTERÅS är en FÖRORT till ÖREBRO?!?!?! SKIT SNACK din jävla brat haha ;P

Nej nu ska jag fördriva tiden med något.. Kanske laga nått att äta. hungrig som faan :D Puss och peace out!

Inga kommentarer: