16 april 2009

Krriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig....

Det var inte och jag ville inte ha nått med skiten och göra men så fick man ett vackert sms imorse... SVIKA??? ursäkta... förlåt visste inte att man svek för att man luncha med en polare... SJUNKA LÅGT??? men du kom och snacka när du blivit vuxen och börja förstå innan du lägger dig i saker och ting. Vart trodde du att du skulle kunna komma med det?? Göra saker och ting bättre mellan mig och din syster?? Nej, du gör saker bara värre.

att en vän ropar eller säger adjö borde man reagera annorlunda.. Jag kanske har fel men skulle min bästa vän uttrycka sig så.. skulle jag fan ringa och fråga och be om ursäkt för det man gjort.

Nej orkar inte ens uttrycka mig längre.. Besviken det är ordet.. för att ljuga ÄNNU en gång RAKT upp i mitt ansikte OM det där förut som jag vart SÅÅÅÅ SVIKEN av dig.. fan tala sanning någon gång.. För det finns inte nånstans på denna jord att hon kunde veta dom sakerna hon visste... Verkligen inte... Ingen jävla ren chansning från hennes sida.. Utan bara jävla fittigt från dig och JOOOOOOOOO Du gick bakom ryggen på mig och snacka med henne. Det har jag fått klart för mig.

När du lär dig och tala sanning kom till mig då och när du lär dig att stå för saker du gjort. Kom till mig då. och När du slutar ljuga kom till mig då.

Om du ljuger för alla andra varför skulle du då INTE ljuga för mig???

3 kommentarer:

Frida sa...

Så sant Så sant!!! Man bliiir ju sååå besviken!! Har hon ryggrad nog att göra så som hon gjort.. Så borde hon ha ryggrad att be om ursäkt också.. Och stå för det hon gjort!!!

Frida sa...

http://mittlivsomartist.blogg.se

Jonna sa...

verkar som det är mkt strul med lite relationer för dig, hoppas de löser sig till de bästa :)