8 april 2009

Öööööööööööö Diiiiiisch... tröttnar aldrig :)

Eller förlåt kanske ska sluta med detta.. Dryg är man ju har man ju hört så :(

Idag ska man ner på sånt där värdelöst möte med Af.. fast förra gången hände det ju nå bra men ja man får ju se. Denna gång kommer det säkert och suga. Frågar väl om man sökt jobb m.m.. MEn lätt och söka när det finns sååååååååååååååå mycket jobb :S Ja nej nu ska jag kanske sluta vara negativ utav mig... fast vädret suger ju idag.. Jag som tänkte ta en promenad ner till stan men ångra mig ganska så fint nu... SUCK.
har sovit dåligt dom senaste nätterna också kan ha med och göra att jag har ont.. men det börjar kännas bättre nu iaf.. så håller tummarna för att allt går bra. Sen ska man hämta skitungarna idag också :D Dom är några iaf som ger mig massa glädje i livet nu :) Vi spenderade hela eftermiddagen igår med att vara ute och leka och ha kul.
Dom är mina änglar <3



Inga kommentarer: