21 april 2009

Idag har inte varit en toppen dag...

Nej det har det inte.. kan bero på det hemska vädret kanske.. jag vet inte.. eller att alla saker som händer runt omkring... Man har inte dom vänner man hade förr men har börjat få upp nya vänskaper... inte för att det känns fel på nått sätt men man måste bara vänja sig med tanken liksom.

Syrran Malin och jag har kommit underbart nära varandra nu, visst kanske för att jag typ bor här och vi säger sambos till varandra men det spelar ingen roll, känns otroligt skönt och ha någon man kan prata ut om allt med... plus att jag får träffa mina änglar varje dag nu :) Dom ger en mycket glädje <3

När det senaste grejen hände hörde folk av sig och visade att dom bryr sig om mig och berätta att nej jag var ingen dålig människa utan en bra vän faktiskt och att jag inte gjort nå fel. Även folk som inte känner mig så väl.

Och till Jonna, jag måste faktiskt bara säga tack för alla samtalen på msn.. Skönt och få prata ut med dig :) Vettig människa som har båda fötterna på jorden.

Nej nu ska jag glo vidare på tv och somna kanske snart.. hoppas imorrn blir en bättre dag och Cilla och Erica Älskar er <3

1 kommentar:

erica sa...

älskar dej också gumman, du kommer alltid vara den bästa vännen nån kan få <3