14 april 2009

En pina...

ja det är det vad det är. Fan vilket helvete det var och gå på stan.. Man försöker hålla allt uppe men till slut går det inte.. Haha Diana märkte det efter ett tag.. men fan skam den som ger sig.. Vill inte sluta leva livet pga detta. Var iaf iväg en stund på stan med min underbara älskling Diana och sen Marre :) och vi gick till cubus där jag hittade en sån underbart snygg klänning som jag SKA ha så är det bara om jag så ska får vara fattig i tusen år så ska jag ha den, visst den kosta bara 199 kr men iaf haha har man semester så har man :P och för mitt onda så förtjänar jag och få nått för min egen skull... Ja, jag tycker synd om mig själv, detta var ju faktiskt inte direkt nåt självförvållat.. bara halvt så då räknas det ICKE :)

Iallafall... AFTER WORK på FREDAG.. .Häng med om ni vill kommer bli grymt. Och nej inge speciellt är det bara en massa folk och en hel kul kväll med massa massa alkohol :D I love it :) Så hör av er om ni är sugna på att komma tror det blir en toppen kväll :D
Öööööödisch

Inga kommentarer: