28 april 2009

Kryssning imorrn då....

Faaan vad roligt det ska bli :D För er som vill finns det fortfarande platser kvar :) Woohhoooo 60 kr kostar kryssning. hör av er så fixar vi det... ;)

Just nu är vi iaf 6 st som åker :p Party party.. Jag är lite sjuk.. ont i halsen och så men naj naj det ska inte få stoppa mig alls...

Och idag är jag glad, nått har släppt, mellan mig och mattias har det varit lite spänt dom senaste dagarna, veckorna... men igår så prata vi ur och allt släppte.. Känns skönt och ha han tillbaka i mitt liv igen :) Så nu är leende tillbaka där igen. En sån vän vill man inte mista.. Skönt :)

Idag så ska jag kanske träffa han (inte mattias)... och vi ska kanske gå och fika med Johanna :) Får hoppas på att han är frisk bara :) Annars kommer det ju fler dagar...

Nej nu ska jag ta och äta lite... Pussa

1 kommentar:

Jonna sa...

aha vad kul med kryss. länge sen jag var på kryssning faktiskt hehe =)
hoppas du får de superkul, å hals-ontet går faktiskt över med alkohol ;)

krams