31 december 2010

sååå var året slut..2010

Jajamensan, idag är det sista dagen på året 2010... Hela året har gått sjukt fort, mycket har hänt eller jaa jag vart gravid och hela dom 9 månaderna har ju rusat iväg... gått hur fort somhelst.. 25 april fick jag reda på att jag var gravid och här sitter jag nu och gått 12 dagar över tiden och ingen bebis vill titta ut hehe... Så idag blir en spännande då, vi får se hur allt slutar om jag får mitt lugn och ro och kan äta middag med mina underbara syskon eller om det slutar med att jag ligger på förlossningen.. snacka om att sådan mor sådan dotter då stämmer haha då mamma gjorde samma sak med Malin för 25 år sen ;) hööhöö =) Så året då, vad har jag att säga om det. Jag har iaf lärt mig vilka som är mina vänner och vilka som inte är det, har insett att min familj är verkligen den bästa familjen någonsin man kan ha... Älskar dom över allt! Min underbara guddotter kom till världen även detta år 2 maj titta hon ut.. dock inte lika envis som min lilla rackare här i magen.. Lenore min lilla solstråle.. Så underbar, nu väntar vi bara på att hennes lekkamrat ska komma ut hiihii

Ett helt okej år, men 2011 kommer att rocka! 2011 är MITT ÅR! Nu är det dags att fixa och dona inför kvällen puss på er och GOTT NYTT ÅR!

2 kommentarer:

sonenta sa...

Har följt din blogg ett tag, vill önska dig all lycka till med förlossningen och din fina lilla bebis. 12 dagar över tiden är jobbigt, har själv två kids, en på 4 år (10 dagar över) och så en på 1 mån (15 dagar över) var positiv och tänk på hur fin och väl utvecklad din skatt kommer vara :) Gott Nytt År till dig och magen!

Crazytimes sa...

Tack så jätte mycket :) Jaa då vet du ju verkligen hur det känns hehe =) Men absolut det enda som funkar nu är att bara tänka positivt helt klart :) Gott nytt år på er med hoppas ni får en super bra nyårsafton :)